torsdag 31 januari 2008

Dagboksblad 31 januari 2008

Även idag har jag haft förmånen att få lämna och hämta hund. Frun skulle ut med sina arbetskamrater och äta bokslutsmiddag och fira att bokslutet är klart. Det blir lätt lite snärjigt om man slutar klockan 5, ska handla mat, hämta hund, åka hem och trilla och steka köttbullar och käka middag före man går på styrelsemöte som börjar klockan 7. Lite snärjigt, men det går. Efter styrelsemötet har jag promenerat hund. Lite kallt och blåsigt, men rätt skönt när man kom in. Dessvärre glömde jag sätta på bastun, så något bastubad efteråt blev det inte.

Och jag glömde absolut INTE att ge Ia middag idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är det med axeln? Har ni tid att leka bärhjälp i morgon?

Hundblues sa...

Joförfan, bara jag får mycket flyttöl!

Anonym sa...

OBS...Flyttgröt!!! Inte öl.

Hundblues sa...

Nja, flyttgröt tar jag med som gäst i nya hemmet. Flyttöl vill jag ha om jag ska vara med och bära.