tisdag 8 januari 2008

En utmaning antagen

Jag har blivit utmanad av rumbaqueen enligt följande:

  • Länka till den som utmanat dig.
  • Berätta 7 sanningar om dig själv.
  • Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
  • Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.
Jag antar nästan utmaningen, vilket betyder att jag hoppar över de två sista punkterna. Dessutom kommer jag inte med 7 nya sanningar, utan jag väljer några från en liknande utmaning i gamla bloggen.

  1. Älskar Blues över all annan musik
  2. Tycker inte om fisk och grönsaker (som mat alltså)
  3. Är född och uppvuxen med hundrädsla
  4. Trakterar gärna gitarr och sjunger till
  5. Avskyr allt vad sport heter.
  6. Är nykterist sedan fem generationer tillbaka
  7. Har oerhört svårt att ta ett NEJ. Det är ett under att jag ens kan fråga mina arbetskamrater om de ska med och käka lunch (OK, det kanske var en liten överdrift, men inte mycket.)

Inga kommentarer: