fredag 1 februari 2008

Dagboksblad 1 februari 2008

TGI Friday skulle man kunna säga om man var lagd åt det hållet, men det är man ju inte. I alla fall ligger en lång och oförstörd helg framför oss, och dessutom saknar vi våra barn. Dom har åkt med mina föräldrar till Mölnlycket för att bese Wendelsbergsrevyn. Så nu ska vi passa på att roa oss utav bara helvete hela helgen. Ikväll var vi på Ica och handlade. Efter middag och hundpromenad försjönk vi i TV- och DVD-soffan. Först På Spåret och sedan Den unge Jane Austen. Och detta tillsammans med Ben och Jerry. Nu är det läggdags så vi orkar åka till den stora staden tidigt i morgon bitti, och sedan ska vi bära möbler åt Hannah och Joakim.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ben och Jerry är alltid utmärkt sällskap

Hundblues sa...

Japp, och det tyckte Ia också, trots att hon på senare tid blivit ganska reserverad om okända.

ulrika sa...

Fredag = Bästa dagen. Då vet jag att helgen kommer och jag kan göra nästan som jag vill efter det att jag sluppit stiga upp till väckarn.

Hundblues sa...

Ulrika, just så är det.

Anonym sa...

Ingen revy för er del då?

Hundblues sa...

Nix, ingen revy, jag orkar inte åka 100 mil på en helg bara för en revy, även om det är Wendelsbergsrevyn. Vi kommer ner antingen till årsmötet eller också till Krisihimmelsfärdshelgen i stället.