söndag 10 februari 2008

Dagboksblad 10 februari 2008

I morse blev det fan ingen promenad före frukost. Men efter frukost drog vi iväg på en runda. Inget genombrott av solen idag, och ingen golfbana, så det blev inga bilder. Eftersom äldsta dottern inte kom hem från Frankrike förrän nu i kväll, ville yngsta dottern ha sällskap till steppkursen, och gärna hem också. Därför åkte fru, dotter och hund till stan medan jag stannade hemma för att förbereda mig inför kvällens årsmöte i IOGT-NTO-föreningen. Medan steppkursen pågick promenerade hund och fru i en av alla jävla slottsparker som finns i vår omgivning. När dom kom hem var det middagsdags, och sedan dags för mig att ge mig iväg på årsmöte.

Det blev ett mycket odramatiskt årsmöte, dom valde om mig som ordförande. (Puckon!)

När jag kom hem var det bastubad, därefter fika med bildvisning och berättelse från Frankrikreresenären. Och nu väntar jag på att bröden ska jäsa färdigt så jag kan baka av dem. Det kommer bli en sen kväll

Inga kommentarer: