fredag 22 februari 2008

Dagboksblad 22 februari 2008

Så har det då blivit dags att summera veckans sista arbetsdag. Det låter sig göras ganska enkelt: MYCKET! Och de idioter på jobbet som jag skrivit om tidigare har idag försköt förklara de problem som de tror ska lösas med att organisera om mitt projekt. Och mycket riktigt. Dom är helt ute och cyklar. Det ena problemet är att en chef har fått arbeta mycket med en massa saker som dom tycker jag borde tagit ansvar för. Men dessa uppgifter ingår inte i mitt uppdrag. Det andra problemet är att dom hävdar att dom varit tvungna att driva fram ett visst beslut. Sanningen är för det första att det har dom inte alls, och för det andra att den förändring dom vill göra inte hade förändrat något ett skvatt. IDIOTER!

Men som tröst fick jag i alla fall hämta hund på dagis. Sedan hem och laga mat, och lite senare, mitt i middagen, kommer frun hem från Dannmark. Kvällen har sedan i lite olika konstellationer ägnats åt På spåret, sova, hundpromenad och let´s dance-tittande. Nu tänker jag gå och lägga mig och läsa. Eventuellt ska jag gå ut i morgon bitti och fotografera lite.

Inga kommentarer: