tisdag 27 januari 2009

Dagboksblad tisdag 27 januari 2009

Fan, nu är klockan sådär mycket igen. Det blir så när man är ute och slarvar sent på kvällarna. I kväll har jag slarvat på styrelsemöte i ordenssällskapet. Jag vete fan hur det gick till, men dom valde mig till ansvarig för hemsidan. Vår förre hemsidesansvarig har slutat i styrelsen. Men hur smart är det? Jag kan inte göra hemsidor. Jag kan ingen HTLM-kod, och jag har ingen aning om hur man använder en HTML-editor. Har aldrig använt någon. Jag har inte ens någon. Steg nummer ett blir dock att lära sig läsa upp filer på servern, för den som var ansvarig före mig, höll på i flera år med att färdigställa hemsidan. Sedan ett halvår är sidorna klara, men inte publicerade. Spännande.

Har fått reda på att jag, tvärt emot vad som tidigare planerats, inte ska åka till Göteborg i morgon. Det blir bra. Nu drar det ändock ihop sig till läggdags.

Inga kommentarer: