måndag 12 januari 2009

Dagboksblad måndag 12 januari 2009

Så har då första arbetsdagen på det nya året gått till ända. Det var inte direkt någon mjukstart som erbjöds. Jag slängdes raskt in i ett möte som jag borde förberett. Det hade jag inte gjort innan jag gick på julledighet. Sedan har mötena liksom rullat på som dom alltid gör på måndagar.

När jag kom hem från jobbet var det dags att käka middag, förbereda kvällens styrelsemöte i IOGT-NTO-föreningen och så raskt iväg på detta möte. Det mötet blev mycket längre än dom brukar vara, främst beroende på att vi talade en hel del om framtiden och vad vi vill göra det kommande året. Diskussionerna var mycket konstruktiva och många goda idéer kom fram. Det känns som om vi kommer att ha en bra arbetsplan att lägga fram för årsmötet om verksamheten den kommande året.

Nu borde jag egentligen gå och lägga mig, men jag måste ta fram min nya gitarr först. På vägen hem från jobbet satt jag och lyssnade på B.B King, och jag måste testa några grejer som B.B King spelade. Sedan är det hög tid att lägga sig.

Inga kommentarer: