tisdag 8 juli 2008

Dagboksblad 8 juli 2008

Och så har första dagens av MHF Camping Clubs riksträff gått till ända. Dagen började tidigt med en kopp kaffe och sedan en hundpromenad. Därefter åt vi frukost utanför husvagnen. Vi har en ganska fin plats och nära till sjön.
Därefter och så småningom vidtog mitt första arbetspass, att lotsa in ekipagen till deras platser. Spännande. Sedan åkte vi in till byn och handlade middag, och därefter gick jag på nästa arbetspass, att sitta i kansliet. När det var färdigsuttet där gick jag hem och lagade mat. Efter disken var det dags för samling med information och underhållning.

Sedan var det dags för Morden i Midsomer och sedan begav jag mig ut på en nattfotograferingspromenad. Och sedan var det kväller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har hört ryktas att du klättrade högst upp i hopptornet för att fotografera.
Lilla Mamma