torsdag 17 juli 2008

Dagboksblad 17 juli 2008

Hjälp, nu är vi hemma, och alla måsten bara väller över mig. Hur hanterar man ett sånt problem? Jo, man sätter sig framför datorn och börjar arbeta med alla de bilder man tagit på semestern. Där kan man faktiskt sitta en hel dag i lugn och ro. Och när man blir lite för stel i nacken kan man ta en hundpromenad, eller möjligen dricka lite kaffe. Ungefär så har dagen sett ut, och jag har överlevt utan att klippa gräsmattan, börja sätta upp staket kring tomten (där det ännu saknas) plocka undan resterna efter resorna och framför allt, utan att städa härhemma. Däremot har jag invigt den nya korgen att jäsa bröd i. Jag har bakat en oerhört välsmakande surdegsbröd. Så nu blir det te och smörgås.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med bilderna? Jag vill inte stressa dig men jag längtar lite efter bilder på Salma och mig från WDS.

Hundblues sa...

OK, jag ska prioritera dem. Annars har jag inte hunnit dit ännu, men jag börjar (och slutar förhoppningsvis) med dem i kväll.

Anonym sa...

Åh du är bäst!!!!

Hundblues sa...

Nä! Jag var inte det, för jag är inte färdig ännu. Men jag gnetar på

Hundblues sa...

Bilderna skickade