torsdag 28 juli 2011

Dagboksblad torsdag 28 juli 2011

Åkte ganska sent till jobbet, (det blir lätt sena kvällar när man köpt sig nya leksaker) och kunde därför gå en sväng med Ia först. Faktum är att jag kom till jobbet lagom till lunch, och sedan hade jag veckans andra möte. Därefter ägnade jag arbetstiden åt strategiska funderingar, vilket man sällan hinner med annars. När jag hade funderat klart åkte jag till stan för att köpa lite mojänger till iPaden, så att jag skulle kunna koppla in gitarren och mitt keyboard och använda ihop med Garageband. Och så hämtade jag frun på hemvägen.


Hemkomna kunde jag raskt konstatera att tillbehören fungerade alldeles utmärkt. Apple är rätt duktiga på det där begreppet Plug and Play. När jag konstaterat att grejerna fungerade åkte vi iväg till Drottningholmsparken för att promenera hund. Och sedan käkade vi någon slags middag på Brostugan. Sedan åkte vi hem. Efter lite TV-tittande och fika blev det några timmar ihop med iPad och Garageband. Alltid roligt med nya leksaker.

Inga kommentarer: