onsdag 23 april 2008

Dagboksblad 23 april 2008

Lämna hund på dagis, åka till jobbet, möte mellan 9 och 12, lunch, möte mellan 13 och 13.30, samtal med min efterträdare mellan 14 och 15, åka till gummiverkstaden och byta däck 15.45, hämta hund, åka hem och lämna hund och hämta fru, åka och hämta husvagn från vinterförvaring, åka hem och laga middag, åka till IOGT-NTO-mötet och sedan hem. Det sket sig idag också. Trots att jag åkte i jävligt god tid från jobbet kom jag en kvart försent till gummiverkstaden (på grund av en fullständigt obegriplig bilkö. Det har aldrig varit bilkö där så dags) men dom hade i alla fall tid att byta däcken åt mig. Vilket också tog längre tid än planerat, så då låg jag 20 minuter sent. I det läget kände jag att det fick räcka. Jag bestämde mig för att inte åka på IOGT-NTO-mötet, trots att jag är ordförande i föreningen. Med 20 minuter efter tidplan kom vi självklart senare än utlovat till husvagnsutlämningen, men det gick bra. På vägen hem kände vi att laga mat inte var det roligaste att göra, så det blev pizza från den lokale bagaren. Sedan en lång hundpromenad, och därefter var jag sänkt. Totalt sänkt. Nu ska jag bara tömma kameran på bilder så den är redo inför morgondagens fotokurs, sedan ska jag SOVA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

glöm inte o pusta o andas ut lite...

Hundblues sa...

Det gör jag sen ;)