söndag 23 mars 2008

Dagboksblad 23 mars 2008

Så har då årets utställningspremiär begåtts. Som tidigare meddelats blev det inte en tvåa för Ia. Och det var ju roligt. Och som också tidigare meddelats var det roligt att träffas igen och fika tillsammans. Utan vårt underbara umgänge skulle det inte bli många utställningar kan jag säga. Så ett stort tack till er alla för en underbar dag.

Efter hundutställningen körde vi hem Tristan eftersom Hannah åkte direkt till jobbet. Hade inte Ia löpt (det har jag nog glömt skriva, Ia började löpa i fredags) hade vi lätt tagit med oss Tristan hem, så hade Hannah fått hämta honom efter jobbet. Eller hem och hem, efter utställningen var det dags för traditionell påskmiddag hemma hos svärmor. Men Tristan hade säkert varit välkommen dit också.

Efter påskmiddag och kaffe med vansinnigt god after eight-tårta, begav vi oss hemåt, och väl hemma verkar hela familjen utom jag vara helt däckade, för de har redan gått och lagt sig. Själv ska jag sitta vid datorn för att skriva lite saker och eventuellt mecka lite bilder från dagens utställning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår att ni vill ha med er min lille myspojke hem. Vem vill inte det?! Vi får träffas för lite lagottomys när Ia slutat att löpa.