måndag 17 mars 2008

Dagboksblad 17 mars 2008

Fortfarande har inte Ia börjat löpa, så hon fick vara på dagis idag också. Men jag kan ge mig fan på att i morgon, när frun åker till Finland, då börjar hon löpa på allvar. Ett underbart vinterväder har vi i alla fall.

Konstigt nog har jag inga åtaganden på kvällarna denna vecka. Det är lite knepigt att vara hemma en hel kväll. Jag menar, vad gör man?

Jag har varit på biblioteket och lånat några fotoböcker om bildkomposition och porträttfotografering. Kan bli spännande att läsa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

å kvällar utan aktiviteter e de bästa kvällarna...
förslag:
ta ett fotbad o lyssna på opera
gärna blomsterarian ur de libes acme
hyr filmer o ta en kostymdrama afton o drick te o scones samtidigt som dom...
vänta det här hör jag själv är alldeles för tjejiga förslag...
glöm det...gå o lägg sig?

Anonym sa...

Om du inte har något för dig så är du varmt välkommen hem till mig. Här finns det tvätt, matlagning,handling mm att göra ;)

Hundblues sa...

Vill-väl-matte, fotbad har jag aldrig begripit mig på. Opera och jag har inte en klockren relation, men det kan funka med Mozart eller Rossini, men vad är blomsterarean för något?

Det är klart att en gammal fin western med John Wayne alltid är rätt, men kostymdrama med te och scones är inte helt fel. Jag vet inte riktigt vem detta erkännande säger mest om. Dig och dina fördomar om manligt och kvinnligt, eller mig som bejakar mina kvinnliga sidor. Skulle kunna vara något att diskutera över en afternoon tea någon gång.

Breezie, det är så förbannat långt upp till dig. Men om det finns kvar fram i maj när vi nog kommer på hundutställning, kan jag kanske ta det då.

Anonym sa...

ja men va kul att nåt föll i god jord! du överraskar o jag lär mig!

Anonym sa...

Maj??? Ja inge roblem här finns alltid att göra. Du är välkommen ;)