tisdag 18 mars 2008

Dagboksblad 18 mars 2008

Ja, så har då kvällen utan några åtaganden nästan förlöpt. Hur har det gått då? Jo tack, bra. Frun är ju i Finland så jag har både fått lämna och hämta hund på dagis. När jag kom hem var klockan lite före sex, så det var bara att laga middag. När den var lagad, uppäten och undanplockad var klockan lite före sju, och jag begav mig ut på hundpromenad. När jag kom hem från den var klockan lite före åtta, och jag satte mig vid datorn för att besvara alla kommentarer jag fått under dagen som jag inte hunnit svara på. (Fan jag har varit tvungen att jobba idag. Ska bli skönt att byta jobb och bli chef. Då kan andra få jobba åt mig.) Sedan har jag ägnat en stund åt att förbereda ett möte i morgon bitti. Därefter har familjen fikat, och så hamnade jag här framför datorn igen. Har läst några bloggar, skriver detta, och ska snart gå och lägga mig för att läsa böcker om bildkomposition. Det blev ingen kostymfilm med te och scones. Fast lite te kanske man skulle koka sig. Det är ju alltid gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

he he