onsdag 3 december 2008

Dagboksblad 3 december 2008

Denna vecka har frun fått för sig att det är bättre att jag både hämtar och lämnar hunden, i stället för att hon ska göra det. Hon säger det beror på att hon denna vecka har sin arbetsplats förlagt till ett helt annat ställe än vanligt. Det innebär att jag kommer sent till jobbet, sliter som fan för att gå tidigt. Kommer hem dödstrött och måste därefter ägna den del av kvällen åt at arbeta vidare. Idag har jag dessutom varit och hämtat mer material till rasmontern på Stora Stockholm. En matta och en del bilder. Mattan var inte liten. Hur fan ska jag få ut den till Älvsjö?

Promenerat hund har jag inte hunnit göra, vilket känns tråkigt. Men det är ju inget ovanligt. Däremot har jag tittat på adventskalendern. Och jag måste nog säga att den känns rätt bra så här långt. Men det är enbart tack vare Anders och Måns. Utan dem skulle det inte funka alls. Jag tror dock att storyn egentligen inte är speciellt bra, men den funkar just tack vare Anders och Måns. Dock är det svårt att uttala sig om storyn efter tre avsnitt. Vi får se lite längre fram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte sett nått avsnitt än. Men efter att ha lyssnat på barnen verkar den inte vara nån höjdare i år. Mina barn var inte överförtjusta.

Hundblues sa...

Intressant att dina barn inte gillar programmet. Men det kanske är därför jag står ut med det. Fast jag trodde det skulle funka för mindre barn också (inte bara för stora barn som jag).