lördag 7 juni 2008

Dagboksblad 7 juni 2008

Fan, va´det är varmt! Fast det är bätter än att det är kallt. Idag har jag dessvärre inte kunnat sitta vid datorn hela dagen. I morgon ska vi ha kalas för bägge barnen, och det har varit en del att förbereda och en del presenter att köpa. Men nu är det gjort, och det mesta är bakat. Utom rabarberpajen, den ska vara färsk. Presentköpen var ingen barnlek heller ska jag säga. Jag var tvungen att sjunka riktigt lågt för att göra vissa barn tillfreds. Yngsta dottern hade önskat sig en PlayStation för att kunna spela Singstar Svenska schlager. Och det köpte vi. Av princip tycker jag inte om att köpa en PS, eftersom det är en massa pengar till väldigt begränsad användning. Men troligen är det något hon verkligen önskar sig.

Fortfarande har det varit för varmt att promenera hund tycker jag, eller jag menar jag har fortfarande för ont i benet för att promenera. Illa. Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att framkalla och kopiera bilderna från grillfesten igår. Det kommer en länk när jag är klar.

Inga kommentarer: