tisdag 3 juni 2008

Dagboksblad 3 juni

Som sagt, dagen började inge bra. Och jag haft jävligt ont i vänster vadmuskel hela dagen. Så ont att jag knappt kunde gå iväg och käka lunch. Det är ju ett under att jag inte vrickade upp foten igen, men det har jag inte gjort. Jag har känt mig allmänt hängig och trött hela kvällen, och sovit en del. Nu när det är dags att gå och lägga sig börjar jag som vanligt piggna till igen. Någon hundpromenad har det inte blivit, och det vete fan hur det ska gå i morgon. Då åker frun till Finland och kommer hem på torsdag. Vi får se hur vi klarar hundpromenerandet i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var illa att du kört omkull!!
Men tur att det gick som det gick ......
Vi får hoppas att det går över i vaden och att du håller dig i upprätt läge framöver.
Ha det så gott och hälsa familjen!!

Hundblues sa...

Karin problemet är ju att om man ligger ner i en kurva och plötsligt bromsar, då välter man. Lärdomen måste vara: räta upp hojen innan du bromsar. Det sa dom aldrig på körskolan. Men nu vet jag.

Ha det så himla bra i Rom och hälsa Lars.

Anonym sa...

..will do!!!
Vi bromsade omkull på MC en gång i sydtyskland och det var inte roligt!! Alla tankar som for genom huvvet innan vi slog i backen ..........
Kör försiktigt!!!