torsdag 19 juni 2008

Dagboksblad 19 juni 2008

Helt enligt planerna kom vi iväg på semester. Men fan vad segt det var. Jag var tvungen att jobba på förmiddagen. ("Om kvällen får den late brått") Det har varit ganska mycket på jobbet att få ordning på såhär före semestern, och dagens insats var på något sätt droppen som.... När jag kom hem var fullständigt helt jävla slut och orkade inte göra någonting. Jag var tvungen att lägga mig, och då kände jag samma sak som de som gått in i väggen berättar. Man är så trött så man får ångest när man tänker på att göra så enkla saker som att bära ut kartboken i husvagnen. OCh jag skulle packa kläder, packa grillen, packa diverse andra saker, göra fler brädlappar att ha under husvagnen, fylla på vatten, koppla husvagnen, åka tillbaka till jobbet och hämta glömda glasögon, samt köra 45 mil. Det kändes inge bra.

Dock uppbringade jag mina sista krafter och vi kom så så småningom iväg. Sju och en halv timme senare landade vi Mölnlycke. Och alla mina krafter hade återvänt. Fan vad skönt. Nu börjar semestern!

Inga kommentarer: