onsdag 28 maj 2008

FAN!

Nu är vi anmälda till Avesta den 14 juni. Det fixade vi några minuter innan anmälningstiden gick ut i måndags. God marginal alltså. Idag inser jag att vi redan förra veckan fick en inbjudan till en studentmottagning, gissa när den är? 14 juni så klart. Rent generellt kan man säga att det är få stundentmottagningar som kan konkurrera ut en hundutställning, men denna kan det med råge. Det är nämligen dottern till våra bästa vänner som tar studenten. Hon och vår äldsta dotter har vuxit upp tillsammans, och när dom var 4-5 år fanns det inga som kunde leka bättre ihop. Man kan bara inte utebli från hennes studentmottagning. Är det någon som vill visa Ia i Avesta? Hon är anmäld, betald och klar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

För oss blir det en rejäl omväg ......... *så sorry*
Det skulle vara om ni sätter henne på tåget till Öörebrooo!!!!

Hundblues sa...

Jo, jag inser omvägen. Och jag gissar att du har hundar att visa så det räcker ändå. Å andra sidan, i söndags visade du inte en enda hund. Men tåg, jag vet inte. Inte efter att ha följt en länk hos Salma om vad som kan hända om man är hund och åker tåg.

Anonym sa...

Om ni skjutsar henne till Sala så kan jag ta henne vidare till Avesta med tåg. Men då måste nån hämta upp oss där...
Eller ge oss skjuts från Sala (eller nåt lämpligt ställe).

Anonym sa...

Skulle gärna ställa upp. Befinner mig i Sala då, så det är väl det som är problemet...

Anonym sa...

Synd att inte jag ska dit, då hade jag kunnat ta med Ia.

Hundblues sa...

Tack så mycket för omtanken. Frågan var egentligen inte så allvarligt menad, men finns det lösningar så nappar vi så klart. Tänker vidare.

Anonym sa...

Oj, två kommentarer...var inte meningen, datorn krånglade!

Hundblues sa...

Datorkrångel, det har jag AAAAAAAAAAALDRIG