torsdag 1 maj 2008

Dagboksblad 1 maj 2008

Så har vi kommit iväg på vår traditionella kristihimmelsfärdssemester till släkten i Mölnlycke. Vi åkte i morse, och fem timmar och 10 minuter senare var vi framme. Men eftersom ingen av släkten var hemma åkte vi vidare in till stan och gick och fikade. När vi någon timme senare kom tillbaka var dom hemma och middagen stod på bordet. Till middagen bjöds också mitt äldsta kusinbarn (som vaktades av sin farmor idag) samt min äldsta kusin med fru och dotter. Roligt att träffa dom, och jag passade på att ta en massa bilder av mitt yngsta kusinbarn (äldsta kusinens dotter alltså. Någon som hänger med?). Troligen blev det i alla fall någon eller några bra bilder. Nu i kväll skulle vi gå en promenad. Det regnade lite när vi gick ut, men definitivt mycket mer när kom kom tillbaka. Fan vad blöt jag blev. Nu är det sent och jag ska gå och lägga mig att läsa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

i fall du ej läser svaret på min blogg...
hur gamla är lilla mammas fotokromatiska glasögon för min lilla optiker lovade att utvecklingen gått framåt o att de var så bra så...för jag var också skeptisk..

Hundblues sa...

Klart jag läser svaret på din blogg. Och jag skriver mitt svar där också.

Anonym sa...

Fattar absolut ingenting ?? av ovanstående kommentarer.

Om ditt äldsta kusinbarn vaktades av sin mormor dvs M:s moder träffade du honom väl inte. B är hans farmor.
Har lite svårt att fatta detta också, fast jag är ju omtöcknad av antihistamin.
Lilla mamma

Hundblues sa...

Jaja, farmor då.

Hundblues sa...

...och nu är inlägget rättat.