fredag 9 maj 2008

Dagboksblad 9 maj 2008

Så har då denna dag övergått till kväll, och kvällen håller på att övergå till natt. På grund av skadad fot har jag suttit framför datorn hi stort sett hela dagen och sorterat och grejat med bilder. Självklart har Ia varit på dagis, eftersom jag inte har kunna promenera med henne.

I morgon ska yngsta dotterns klass sälja bullar utanför trädgårdshandeln i byn, för att få in pengar till klassresan. Gissa vem som åkte på att baka bullar i kväll. Nu är dom i alla fall bakade och infrysta. Jag kan ge mig fan på att jag är den enda som fryser in bullar en kväll som ska serverars/säljas dagen efter. Men jag vidhåller att bullar ska vara färska om man ska sälja dom, och det är dom inte om dom legat i en plastpåse hela natten.

Foten känns mycket bättre, jag kan nästan gå uppåt i trappan utan att det gör ont. Gå nedför är det dock värre med. Men fan vad foten ser ut. Svullen och blå. Vi får se vad man kan göra i morgon med den foten. Långpromenad med hund lär det dessvärre inte bli.

Inga kommentarer: