måndag 13 juli 2009

Äntligen en ny bil

När jag ringde Svenska bil i morse fick jag höra att vår bil står leveransklar. Så det var bara att komma och hämta den. Och det har vi gjort. Så nu har vi fått vår nya bil. Med taklucka. Det enda som är lite surt är att jag fortfarande inte fått MP3-skivor att fungera i bilstereon. Och jag vet inte vad felet är. Men tanken är ju god. En stereo med CD-växlare för 6 skivor. 6 skivor med MP3-filer, det torde väl bli i runda slängar 40 album på en gång i stereon. Det kommer man ganska långt på.

2 kommentarer:

Breezia sa...

Kul med ny bil. Taklucka var länge sedan. Trodde inte det fanns på nyare bilar. Hade jag helt fel med andra ord. Jag önskar jag hade en på min bil. Kör försiktigt.

Hundblues sa...

Klart man kan få bil med taklucka (vad man nu ska med det till). Och klart jag kör försiktigt (oftast).