tisdag 1 december 2009

Sådan är jag

Hittade ytterligare ett seriöst personlighetstest på Internet. Så här blev svaret om mig.

Din personlighetstyp:
Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet. Individualister. Ointresserade av ledarskap och makt. Deras analytiska förmåga gör det lätt för dem att upptäcka samband som andra inte ser. Fungerar bäst när de uppmuntras att använda sin fantasi och förmåga till kritiskt tänkande.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Fysiker, kemister, biologer, fotografer, strateger, matematiker, universitetslärare, programmerare, animatörer, tekniska skribenter, ingenjörer, jurister, brottsplatsutredare, skribenter, artister, psykologer, systemvetare, utredare, besiktningsmän, lantmätare.

Tja, jag har tjänat mitt levebröd på ledarskap och makt de senaste 20 åren, men visst, jag kanske är ointresserad av det. Man kanske skulle bli lantmätare.

7 kommentarer:

Lena sa...

Ååh, du är ju en surdegsbakarartist!
Var hittade du testen?

Hundblues sa...

Kankse det ;)

Testet hittar du om du följer länken i inlägget ovan. Jag har ändrat inlägget och lagt dit länken nu efter att du frågade.

Lena sa...

Tack! Här ska testas!

Hundblues sa...

Lycka till

Hundblues sa...

Lycka till

Hundblues sa...

Lycka till

Hundblues sa...

Lycka till