fredag 4 december 2009

Dagboksblad fredag 4 december 2009

Sådärja, nu är det full fart på jobbet igen. Ett maratonmöte mellan 8 och 12 i förmiddags, lite arbete på egen hand mellan ett och halv tre. Fika med mina projektledare mellan halv tre och tre, och därefter ett möte för att gå igenom en arbetsbeskrivning om hur man arbetar med riskhantering i projekt. Den beskrivningen tyckte jag var skitdålig så det sa jag på mötet. Sen gick jag hem. Eller åkte i alla fall och handlade middag. Sedan hem och laga middag, äta middag, och så favoritsysselsättningen, sova lite middag på fredagskvällen innan begivenheterna börjar. Begivenheterna denna fredag bestod av premiären på På Spåret. De nya programledarna förstörde inte programmet, så det kan man även fortsättningsvis se på.

Sedan har det nu börjat tittas på kvällens avsnitt av idol (som vi spelade in), och då tycker jag det liksom är bäst att logga ut från TV-soffan och förpassa sig till en datorn, och här sitter jag nu. Men en blogg, och sedan lite fotoarbete. Jag kanske publicerar några bilder på denna blogg, vem vet.

Inga kommentarer: