måndag 23 mars 2009

La famiglia som TV-stjärna

Såg just på TV att dom släpper den eminenta TV-serien Varuhuset på DVD. Köp den och ni kommer få se mig köpa fisk av Inga Gill. Jag staterade nämligen vid inspelningen av några avsnitt. Och jag blev inte bortklippt, vilket jag blev när jag staterade i Fiendens fiende. Där staterade jag i en scen som skulle föreställa Hotel Nasional i Moskva. Jag tillbringade en hel dag och en hel kväll på Vetenskapsakademien på Greve Turegatan i Stockholm, bara för att frottera mig med Peter Haber. Men det fick jag inte, och jag blev som sagt nästan helt bortklippt i filmen. Om man vet var jag satt kan man i ett kamerasvep över en flygel skymta en suddig spegelbild av mig i flygellocket. Det var där jag la min filmkarriär på hyllan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, en kändis i bekantskapskretsen!
Läste precis om stackars Ia som tvingades till lite extra gos som straff också...
Själv vaknade jag en timme innan jag skulle gå upp av att en lagotto glodde på mig, då ville hon gosa så det var bara att ta armen från värmen under täcket till en mysig lagottomage.

Hundblues sa...

Jodå, så är det Helena, du har frotterat dig med en kändis utan att veta om det.

Och visst är det jobbigt med mysiga lagottomagar, som man bara måste klappa på.