fredag 20 mars 2009

Dagboksblad fredag 20 mars 2009

Efter 5 timmars sömn steg jag upp. Man kan säga att bristande sömn nu börjar kännas. Var på jobbet kvart i åtta och hann dra i mig en kopp kaffe och läsa de senast inkomna mejlen innan det var dags för förmiddagsmötet, mellan 8:15 och 12:00. Därefter var det inte, som lämpligt vore, lunch, utan det var dags för nästa möte. Men turligt nog slutade det 20 minuter tidigare än utsatt tid, så jag hann ner till MacDonalds och köpa en påse mat. Nästa möte klockan 1 till halv två blev också det tillfälle då jag käkade lunch. Sedan rask promenad ca: 10 minuter till en annan byggnad och så nästa möte kvart i två. En halvtimme senare tillbaka till min arbetsplats, och precis lagom kommer jag till fredagsfikat. Efter en kvarts fika tillbaka till datorn för att förbereda en presentation till mötet som började 20 över tre. En kort insats på det mötet, så halv fyra är jag tillbaka på mitt rum. Där sitter jag och bara flämtar i en kvart, packar sedan ihop mina grejjer och går hem. När jag kommer hem är jag så jävla trött så jag somnar direkt så fort jag lagt mig på soffan. Det kändes att jag var helt slut.

Efter middagen, som jag slapp laga till (tack för det) åker vi och handlar, och sedan är det i princip dags för så ska det låta. Sedan drar det ihop sig till hundpromenad, och därefter kvällsfika. Sen sätter jag mig framför datorn och pillar lite med bilder, och det ska jag kanske göra ett tag till.

Inga kommentarer: