fredag 13 februari 2009

Plötsligt så händer det....

Det har börjat dyka upp någon jävla anton här hemma hos oss. Jag vet inte riktigt vad han kommer ifrån. Jag tror inte det är frun som släpat hem honom. Och det är inte Ia. Hon är nämligen inte helt komfortabel med hans närvaro. På något sätt tror jag att äldsta dottern är inblandad i det hela, för rätt som det är dyker anton upp som gubben i lådan från äldsta dotterns rum. Ia försöker i alla fall sätta honom på plats, och jag har väl talat om vem det är som bestämmer här hemma hos oss. Får se vart det hela tar vägen.

4 kommentarer:

Märy sa...

ojojoj...*asgarvar* Ja, nu börjar helt helt nytt kapitel i ert familjeliv. Tur att ni har Ia så att ni kan "skrämma" honom lite så att han uppför sig.

Hundblues sa...

JOdu, nu kan det bli livat framöver.

Anonym sa...

Ja det är väl lika bra att ni vänjer er .........

Hundblues sa...

Vet inte om jag har lust. Men jag har väl inget val.