tisdag 17 februari 2009

Dagboksblad tisdag 17 februari 2009

Sådärja, nu börjar det kännas som vanligt igen. Efter förra veckan med inga åtagande någon kväll, börjar kvällarna åter se ut som vanligt. Visserligen var jag ledig igår, men idag var det ordensmöte (och i morgon är det IOGT-NTO). Jag kom hem strax efter 10 och har nu arbetat en stund inför morgondagen, som inte blir någon dans på rosor.

För mitt eget höga nöjes skull har jag anmält mig till en fotokurs. De kurser jag egentligen ville gå hade antingen just startat, saknades i vårens program, eller låg på sådana tider att jag inte kunde närvara. Men någon jävla kurs kan jag väl få gå tyckte jag, och anmälde mig till en kurs i porträttfotografering. Den börjar någon gång i mars.

Nu är det nog i princip dags att runda av denna kväll.

Inga kommentarer: