måndag 2 februari 2009

Dagboksblad måndag 2 februari 2009

Så var vi återigen igån med en ny vecka. Det är väl ingen risk att det kommer börja växa mossa på mig denna vecka heller. Efter en full dag på jobbet kom jag hem, käkade middag, förberedde studiecirkel och åkte sedan för att leda studiecirkeln kring sånger inom nykterhetsrörelsen. Idag var sista cirkelträffen, och i morgon är det dags för Musikleken. Då ska vi se om vi har någon nytta av vad vi lärt oss.

Väl hemkommen från studiecrikeln har jag nu hamnat framför datorn. Jag har författat ett slutord till IOGT-NTO-föreningens verksamhetsberättelse, och nu ska jag skriva några mejl, sedan töja lite på gitarrsträngarna och därefter gå och lägga mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säg mig är det luftgitarr du spelar nattetid .........

Hundblues sa...

Det fina med en elgitarr är att den inte låter så mycket utan förstärkare. Och till förstärkaren kan man koppla hörlurar. Dessutom....

JAG HAR ALDRIG, OCH TÄNKER ALDRIG SPELA LUFTGITARR. Luftgitarr är bara till för män med dålig självkänsla som tror att det är manligt att spela gitarr och luftgitarr. Jävla trams!