fredag 3 april 2009

Watch out for DOGMAN RIDERS!!!!

Äntligen är Vespapremiären begången. Imorse fanns det inget som hindrade mig från att ta Vespan till jobbet. Om den startade? Den startade lika lätt som när man bara stannat till för att dra i sig en espresso. Om den gick bra? Är jorden rund!

Appropå rubriken så kan jag för nytillkomna läsare (eller läsare med dåligt minne) berätta att jag förra hösten köpte mig en reflexväst att ha när jag kör Vespa. Jag köpte den på djuraffären, och följdaktligen står det Dogman på den. Jag funderar fortfarande på om jag ska komplettera texten så att det står Dogman Riders i stället. Dogman Riders, det skräckinjagande MC-gänget som kör italienskt och har italiensk hundras.

4 kommentarer:

Karin sa...

Du är ju bara för uuuunderbar !!!!!! *asg*

Hundblues sa...

Karin, det gäller ju att hålla stilen.

Karin sa...

Absolutly ......

Yvonne och Galotterna sa...

Jag tycker nog att du kan lägga till så det blir Dogman Riders.

Strålande idé att piffa upp reflexvästen. :-)