torsdag 23 april 2009

Dagboksblad torsdag 23 april 2009

Trots att det faktiskt börjar bli ganska varmt på dagarna nu, så måste jag börja dagen med att skarapa bort is från instrumentpanelen på Vespan innan jag åker till jobbet. Men det är ju torrt och fint på vägarna så det är ju inga problem att köra. Bortsett från det faktum att kommunjäveln fortfarande inte har sopat gatorna rena från sand i vårt villaområde. Förra året var det ju gjort i slutet av mars, och nu skriver vi ju snart början av maj. KATASTROF!

Det blev en lång arbetsdag eftersom det var enda chansen att få sitta några timmar och prata strategi med en av mina anställda. Han bor i Kalmar och arbetar därifrån tre dagar i veckan och är hos oss två dagar i veckan. När jag kom hem var det snabbmiddag och sedan vidare till styrelsemöte i IOGT-NTO-föreningen. Det betyddde att jag inte fick gå någon hundpromenad idag, men man kan inte få allt.

Inga kommentarer: