onsdag 6 augusti 2008

Dagboksblad 6 augusti

Äntligen regnar det inte. Gissa om jag åkte Vespa till jobbet eller om jag åkte Vespa till jobbet!
Förutom en stärkande långpromenad med hund (som jag inte var med på), har kvällen ägnats åt hundvård. Det fanns en och annan tova, lite underull och några kardborrar att ta bort. Jag kan väl inte säga att allt är klart, men en stor del har vi i alla fall klarat av inför lördagens utställning. Men det är ju en dag i morgon också, och även den ska ägnas åt hundplågeri

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka Till i Askersund. Ni kan väl sms:a lite gôtt fika till oss?

Hundblues sa...

Kan inte lova att jag lyckas, men jag ska försöka.

PS Du är den första jag ser på internet (förutom jag själv) som använder fjutten över o för att få till det rätta dialektala ordet.

Anonym sa...

Hoppas det går bra!

Hundblues sa...

Klart det går bra Helena, jag ska ju inte visa

Anonym sa...

Vi kan ha stora lagotto-plågarafton på fredag! Klippa och klistra!

Hundblues sa...

Hannah, det låter bra. Ta från dom rika och ge åt dom fattiga. Ia har väldigt mycket underull som hon kan avvara till någon som behöver den bättre.