måndag 18 augusti 2008

Dagboksblad 18 augusti 2008

Så var det åter dags att börja jobba. I torsdags eftermiddag var jag ledig och i fredags var jag ledig. Det resulterade i närmare 70 nya olästa mejl när jag kom till jobbet. Alltid lika roligt att vara efterfrågad. När jag äntligen kommit igenom mejlhögen och hunnit jobba lite var klockan kvart i sex och det var dags att åka hem, så det gjorde jag.

Kvällen ägnades åt pälsvård (frun) och åt mörkrumsarbete vid datorn (jag) och nu är det läge att lägga sig emedan taxin till Bromma kommer i morgon klockan sex, och då är det bra om jag inte ligger och sover. Morgondagen och onsdagen ska tillbringas i Göteborg i tjänsten. Frågan är egentligen varför jag åkte hem i söndags. Jag kunde lika gärna stannat kvar över måndagen. Kanske

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ameh? Finns det ludnare kvinnor än jag? Jag är fjunluden från topp till tå...men jag har aldrig behövt pälsvård!

Hundblues sa...

Jaja, gör dig lustig på mina syftningsfel, helt OK. Men här var det inga syftningsfel. Jag har bara utelämnat viss information, och då drar du egna begåvade slutsater baserade på egna erfarenheter. Det kan ibland bli fel ;-)