söndag 17 augusti 2008

Dagboksblad 17 augusti 2008

Dagen började med en promenad i Wendelsbergsparken. För somliga, dock inte för mig. Jag tyckte det var bättre att sova, så min dag började med en utmärkt konferensfrukost. Sedan konfererade vi fram till lunch och sedan var det dags att åka hem. När vi kommit ungefär halvvägs var det min tur att köra och då började det regna. Sedan gjorde det det. Hela vägen till mina föräldrars sommarställe, där vi sammanstrålade med resten av familjen för att äta middag och få rapporter från helgens hundutställningar. De kan sammanfattas 2-1. En tvåa i lördags och en etta i söndags. I lördags visade frun hunden och i söndags gjorde Lotta det. Enligt frun skulle det kanske blivit en etta i lördags också om någon annan hade visat.

För att undvika de hemska köerna med hemvändande från semestern på söndagen före skolstarten, väntade vi till bortemot halv tio innan vi åkte hemåt. Väl hemma var det läggdags!

Inga kommentarer: