tisdag 19 augusti 2008

Dagboksblad 19 augusti 2008

Ja, och så sitter man här på ett jävla hotellrum i Göteborg och blickar ut mot P-arken. (I alla fall om jag vrider på huvudet. Annars blickar jag rakt in i datorskärmen.) Tidigt i jävla ottan rusade jag upp för att hinna med taxin som gick klockan 6. Och det gjorde jag. Nu har vi arbetat hela dagen, och sedan var det middagsdags. Och var har dom bokat bord någonstans? Jo, på en fiskrestaurang. Hur kul är det på en skala när man inte tycker om fisk???

Trots allt, fisksoppan gick att äta, likaså pitabrödet fyllt med räk- och löjromsröra. Tiramisun var väl inte av riktigt lika hög kvalité som det andra. Faktum är att jag hade kunnat göra den bättre själv. Därefter en kort promenad till Bishops arms, en öl (eller pepsi) och sedan hem för att slagga.

Inga kommentarer: