tisdag 12 augusti 2008

Dagboksblad 12 augusti 2008

I dag glömde jag i alla fall inte datorn hemma, och det blev en bra dag på jobbet. Det var meningen jag skulle hålla ett möte med designchefer och mina projektledare för att vi skulle enas om hur vi ska riskplanera i våra projekt. Orsaken till att detta ämne skulle diskuteras var att det i vintras var mycket hätska diskussioner mellan cheferna och framför allt en projektledare vid planeringen av ett nytt projekt. Dock arbetar inte den projektledaren kvar längre, han har blivit chef (det var jag för övrigt). Mina åsikter hade jag kvar, så det kändes lite avigt att jag fått i uppdrag att lösa ett problem som jag själv var orsak till. Men hur som helst blev det ett himla bra möte.

Efter middagen åkte frun och jag in till den kungliga huvudstaden för att lyssna på lite god musik. The Domestic Bumblebees. Lite god Blues och Rockabilly. Hemkomna var det fika, dator och så läggdags.

Inga kommentarer: