måndag 25 maj 2009

Dagboksblad måndag 25 maj 2009

Nu börjar det kännas riktigt varmt på mornarna, så Vespaturen till jobbet känns bara mer och mer för kort. Arbetsdagen bjöd på en hel del saker att ta hand om, bl a ett 2,5 timmar långt telefonmöte. Smart som jag var åkte jag hem redan innan mötet började, så jag satt hemma och deltog i mötet. Då kunde jag nämligen samtidigt också laga mat och äta den. När middagen var uppäten och mötet avslutat, åkte vi och handlade. I morgon väntas, som tidigare meddelats, besök av ordenssällskapets styrelse och middagsmat till dem skulle handlas.

Hemkomna från handlingen lagade jag till middagen till morgondagen så det bara skulle vara att värma. Under tiden promenerade frun hunden, och när de kom tillbaka tittade vi på hundchoachen och fikade. Sedan fastnade jag framför datorn, och nu är det läggdags.

Inga kommentarer: