måndag 18 maj 2009

Dagboksblad måndag 18 maj 2009

Så har då åter en arbetsvecka inletts. Efter jobbet begav jag mig till stan (allt för att få köra Vespa) och till något som heter fotoantikvariatet. Jag var på jakt efter tre fotoböcker, men dom hade ingen av de jag sökte. Däremot tröstköpte jag en annan bok istället. Sedan åkte jag hem, och jävlar vad segt det var. Trots att jag kör Vespa tog det nästan dubbelt så lång tid som det brukar ta.

När jag kom hem stod en festmåltid dukad. Stekt falukorv och stuvade makaroner. Medan frun åkte till biblioteket röjde jag köket, och sedan var det dags för hundpromenad. Det blev en dryg timmes promenad, så när vi kom hem var vi väl värda fika, som vi intog till hundcoachen. Sedan har vi tittat på Cesar Milan. Och nu har jag hamnat framför datorn. Ska nog pilla med lite bilder innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: