torsdag 1 oktober 2009

Dagboksblad torsdag 1 jävla oktober 2009

Nu är det kallt och höst. Det går visserligen fortfarande att köra Vespa till jobbet, men idag blev det bil. Jag har fått förmånen att hämta hund i eftermiddag.

Dagen började dock med frukost och att baka baugetter, som tillsammans med brödet jag bakade i går kväll, skulle bli välkomstmackor till dagens seminarium på jobbet. Det var ett heldagsseminuarium med en massa projektledare, som jag var ansvarig för. Det tog på krafterna kan jag säga, så när jag rullade iväg mot hunddagis bortemot halv fem var jag ganska trött. Trots det dumpade jag bara hunden, svidade om till Vespaklädsel och drog sedan mot stan, för att delta i IOGT-NTO:s rådslag kring rörelsens värdegrund.

Runt halv nio hade vi diskuterat värdegrunden klart, och jag begav mig hemåt. Kvällen avslutades framför datorn, pillandes på en del bilder.

Inga kommentarer: