onsdag 6 april 2011

Dagboksblad onsdag 6 april 2011

Även denna dag började med hundpromenad. Och sedan var det ledningsgruppsmöte, snabblunch, och så ett möte som ett resultat av att jag blev så förbannad i torsdags på leverantörer och i mitt tycke flata inköpare, chefer och projektledare. Jag som aldrig lyckas hålla sams med våra inköpare, lyckades på detta mötet med konststycket att få med dem på båten från början, och sedan behålla dem där under hela mötet. Utom en, men det kan jag stå ut med. En väldigt lyckat möte med andra ord. När jag kom tillbaka från mötet hade jag fått ett mejl, som lyckades reta upp mig. (Synd på en annars så fin dag.) Jag skrev ett surt mejl tillbaka och sedan gick jag hem. Inte av det skälet, utan för att jag skulle hem och öva inför kvällens uppträdande. Efter middagen satte jag kurs mot IOGT-NTO i Sollentuna, där jag och min far framförde visor och texter under rubriken Gitarr och så lite dragharmonika. Hemkommen tänkte jag bara jobba en liten stund och sedan gå och lägga mig, men den lilla stunden växte och blev flera timmar. Men nu är det i alla fall läggdags.

Inga kommentarer: