onsdag 27 april 2011

Dagboksblad onsdag 27 april 2011

Ledningsgruppsmöte på förmiddagen och något slags krismöte med ledningsgruppen på eftermiddagen. Inte min bästa dag denna veckan, jag känner mig ganska så irriterad över de problem vi har inom enheten och det faktum att ansvariga chefer enligt mitt förmenande lagt sig på rygg och bara säger att dom inget kan göra åt situationen. Det kan dom visst anser jag. Jag vet dessutom vad dom ska göra, men eftersom dom inte är underställda mig kan jag inte se till att det sker.

Frun skulle ut och roa sig på kvällen, så jag tänkte mig en lugn hemmakväll med en hundpromenad och inte så mycket mer. Men just innan jag skulle åka från jobbet kom jag på att vi hade möte i IOGT-NTO-föreningen, och det var jag såklart tvungen att åka på. När jag kom hem från det var det bara att gå ut med hunden, och lägligt nog möta frun som kom hem med tåget från stan. Hemmavid bidde det inte så mycket mer gjort än att gå och lägga sig. I dag också.

Inga kommentarer: