fredag 15 april 2011

Dagboksblad fredag 15 april 2011

Det blev en märklig dag på jobbet. Har nästan inte suttit på min stol alls idag. I alla fall inte mer än en halvtimme sammanlagt. Den övriga tiden har jag suttit på möten och andra begivenheter. Kanske lite för mycket möten även för mig. På vägen hem tänkte jag att det skulle vara trevligt att åka till stan och käka middag och sedan komma hem och titta på Så ska det låta. Men jag hann inte mer än komma hem så kom jag ihåg att jag skulle på styrelsemöte med IOGT-NTO-föreningen. Eftersom jag är ordförande hade jag svårt att slingra mig undan. Det blev till att käka rester till middag och sedan dra iväg på Vespan. Hem kom jag lagom Parlamentet på TV (men det struntade jag i att titta på), och därefter tittade vi på inspelningen av dagens Så ska det låta. Fan vad det blir mycket bättre när de medverkande inte bara är sångare, utan av lite mer blandad art. Sedan har jag suttit lite framför datorn, och jag ska strax gå och lägga mig. Slutsatsen från onsdagens magproblem är nu att det inte kan varit något annat än matförgiftning eftersom jag mådde hyfsat bra på torsdagsmorgonen, bättre på torsdagskvällen och idag nästan inte känt något alls.

Inga kommentarer: