onsdag 20 april 2011

Dagboksblad onsdag 20 april 2011

Rusade upp tidigt som fan, för att åka till Göteborg. Det var ett tag sedan vi hade möte där, så det var på tiden. Ledningsgruppsmötet spårade ur fullständigt på förmiddagen, så vi var tvungna att sitta några timma efter lunch också.

Mina goa arbetskamrater drog iväg med mig till en jävla sushierestaurang för att käka lunch, men löfte om att dom hade mer än bara fisk. Dom hade så fan heller. Jag blev sur och gick till kooperativet i stället, Lindholmens i mitt tycke bästa kök.

Hemkommen hade jag hoppats på att få käka middag och sedan åka till golfbanan med frun för en hundpromenad, men så hade inte andra tänkt sig kvällen. Andra hade bestämt att fru och alla hemmavarande barn (bägge två alltså) skulle åka och handla skor och kläder istället, och jag skulle ensam få gå ut med hunden i villakvarteren. Tänk så fel jag tänkte.

Hemkommen från hundpromenaden blev det så småningom fika, sedan satt jag vid datorn en stund och så blev det läggdags.

Inga kommentarer: