onsdag 3 november 2010

Dagboksblad onsdag 3 november 2010

Idag var en sån där onsdag då jag borde varit i Göteborg, men det passade inte. Jag hade möten hemmavid som krävde personlig närvaro. (Det är svårt att löneförhandla via telefon.) Förmiddagen förflöt med ledningsgruppsmöte, denna gång då via telefon eftersom alla andra var i Göteborg. (Sådana möten går bra att ha via telefon.) Och eftermiddagen upptogs av löneförhandlingar. Sedan var det bara att åka hem. Även idag hade jag hundansvar, så detta var åttonde dagen i rad som jag är inblandad i hundhanteringen. Jag har ju också hämtat hunden alla dagar utom två, de senaste åtta dagarn.

När hunden var hämtad åkte jag hem och lagade middag. Soppa med ris, kyckling, curry och paprika, bl a. Därefter en dryg timmes hundpromenad, och sedan har jag suttit framför datorn för att förstå hur man gör, och sedan prova själv, nämligen konsten att ladda upp bilder till ett fotolabb för utskrift. Ska bli riktigt spännande att se hur bra det blir. Fotolabbet är väl ett av Sveriges mest namnkunniga, så blir resultatet dåligt är det nog svårt att skylla på fotolabbet. Spännande blir det i alla fall. Nu är det nog läggdags, ett nytt nummer av Kamera & Bild har ju kommit.

Inga kommentarer: