onsdag 10 november 2010

Dagboksblad onsdag 10 november 2010

Inte heller denna dags väder medgav att Vespan kunde hämtas. Fortfarande för mycket snö. Eller snarare, fortfarande snö! Dagen har ägnats åt en kurs i projektledning. Det är en kurs som jag arrangerar för mina anställda, men jag passar givetvis på att själv snika mig med på kursen. Det är en kurs på sex dagar som är uppdelad på 4 kurstillfällen med 1+2+2+1 dagar per kurstillfälle. Jag har väldigt höga förväntningar på kursen, och efter första dagen är mina förväntningar helt motsvarade. Känns ju ganska roligt när jag lägger ut närmare 200.00 på denna kurs.

Efter kursen var det hem och käka middag och sedan åka på möte i IOGT-NTO-föreningen. Dagens föredrag hölls av en geolog och han berättade om guld. Otroligt intressant.

Nu har jag meckat ytterligare med några bilder (är snart ikapp) och så blev det läggdags.

Inga kommentarer: