fredag 27 augusti 2010

Fredag 27 august 2010

Sista dagen på ensamma veckan.

Abetsdagen förflöt kontrollerat, och en mycket trevlig lunch fick jag också, tack vare sällskapet. Efter jobbet hämtade jag hunden och åkte sedan hem, och förberedde avfärden. Avfärden till fruns systers födelsedagskalas. Mycket skulle med. Presenter, grejer som vi köpt på beställnin åt henne på Rörstrand i Lidköping, hund, barn, godis till hunden, strumpor till hunden (vi skulle besöka en lägenhet med nylackade golv, och repor orsakade av hundklor var inte önskvärda.) och sist men inte minst, hämta frun på flygplatsen på vägen. Det löste sig med allt, och 5 timmar senare var vi åter hemma. Uppstigning klockan strax efter sju på lördag morgon var planerat, och läggdags borde därför vara NU, men det är inte genomförbart, då äldsta dottern ännu inte är klar med sin klänning som ska användas i morgon, och min hjälp är önskvärd. Dessutom skulle jag vilja titta på lite bilder för att få inspiration inför den kurs jag ska gå i morgon. För lite sömn är således att vänta.

Inga kommentarer: