torsdag 5 augusti 2010

Dagboksblad torsdag 5 augusti 2010

Innan jag la mig i går kväll bestämde jag mig för att om det är fint väder på morgonen så åker jag till stan och fotograferar. Det var fint väder, så jag åkte till stan och fotograferade. Jag började vid nio och 133 bilder och 12 km senare var jag klar. Då var klockan närmare fyra. Då åkte jag och hämtade frun, sedan åkte vi tillsammans och hämtade hund. Sedan hem och laga middag medan frun promenerade hunden. Jag hade liksom fått nog av promenader. Sedan drog frun in till stan, för det var idag det var konsert, inte igår. Eftersom inga barn var hemma var jag helt ensam, vilket firades med några John Wayne-filmer. Sedan blev det dags att kvällspromenera hunden, och då mötte vi frun som kom hem från tåget. Nu ska jag titta lite med på dagens bilder och sedan är det godnatt!

Dagens bilder såhär långt finns här

Inga kommentarer: