onsdag 4 augusti 2010

Dagboksblad onsdag 4 augusti 2010

Frun skulle på konsert tillsammans med en kompis i kväll, och hon tänkte åka direkt från jobbet. Därför fick jag den stora äran att medelst bilen både lämna och hämta hunden. Så det gjorde jag. Hemkommen med hund lagade jag mat, och sedan åkte jag iväg till Edsbergsparken för att promenera hund. Den är inte så stor, och det passade bra, för jag skulle vara hemma till klockan 8 då Miss Marple började på TV. Frun ringde också och sa att det inte var idag, utan i morgon hon skulle på konsert. Någonstans hade dett uppstått ett missförstånd. Jag är inte säker på att frun var den skyldige till detta missförstånd. Men skit samma, hon kom också hem, nästan lagom till Miss Marple. Så det tittade vi på, sedan tittade jag på lite bilder och så har det nu blivit läggdags.

Inga kommentarer: