torsdag 19 augusti 2010

Dagboksblad torsdag 19 augusti 2010

Forfarande lugnt på jobbet. Bortsett från informationsbomben om lite flytt av arbetsuppgifter från Göteborg till Stockholm som gör att närmare 100 personer blir fråntagna sina nuvarande arbetsuppgifter. Däremot kommer dom inte att sägas upp, utan det är meningen att dom ska kunna få andra arbetsuppgifter inom företaget i Göteborg.

Kvällen ägnades i stort åt pälsvård. Det är ju hundutställningar i helgen igen. Visserligen kan jag inte vara med, men frun avser att åka till Norrköping på lördag och Eskilstuna på söndag.

När hundens päls var så bra vi kan få den ägnade jag resten av kvällen åt att skriva ihop en berättelse om en intressant person jag har mött. Denna berättelse förväntas jag sedan berätta i helgen på vårt ordenssällskaps konferens i Rättvik. Nu har jag skrivit klart så nu får man sova.

Inga kommentarer: