onsdag 1 juni 2011

Dagboksblad onsdag 1 juni 2011

Det är inte sunt på jobbet. Mina chefskollegor hade bestämt att vi skulle börja med ett extra ledningsgruppsmöte klockan 7 i morse. Två timmar möte före det ordinarie ledningsgrupppsmötet. Fan, jag fick rusa upp klockan kvart över fem. Och sedan hade vi möte mellan sju och halv ett. Idag var första dagen med nya chefen, och han verkar rätt bra. Han tycker nämligen som jag, men till skillnad från mig, kommer att att kunna genomdriva sina (och därmed även mina) idéer. Det blir nog väldigt bra.

Eftermiddagen bjöd först på några timmars lugn och ro, och sedan ytterligare ett krisartat möte. Sedan hemåt på Vespan och så vidare till bekantas dotters studentmottagning. Där tillbringade vi sedan resten av kvällen under trevligt umgänge, och nu har vi nyss kommit hem, rastat hunden i trädgården och snart är det nog läggdags.

Inga kommentarer: